Aktivna prodaja je model pospešivanja prodaje vaših proizvoda. Prednosti aktivne prodaje su u mogućnosti odabira ciljne grupe i regije u skladu sa reklamnom kampanjom u cilju što efektivnije realizacije reklamne kampanje.
Ukoliko želite da naši prodavci svakom ili samo određenom broju kupaca daju vaš liflet ili uzorak proizvoda koji želite da promovišete, onda je idealno ovaj vid marketiranja da uvrstite u vašu kampanju. Na ovaj način moguće je i da se odredi ciljna grupa, starosno ili demografski, regionalno i da na taj način vaša poruka dođe baš do onih kupaca koje vi želite.
Poseban oblik vašeg prisustva u našim maloprodajnim objektima predstavljaju promotivne aktivnosti.To se pre svega odnosi na održavanje vaših promocija ispred naših kioska i šopova.
Najzanimljiviji aspekt ovih aktivnosti je naša fleksibilnost - možemo se uklopiti u svaki scenario vaših promocija, kao što su:
Kiosci izdaju preko 350.000 fiskalnih računa dnevno. Stoga, u promotivnom kontekstu predstavljaju ušće na kojem se sreću reka potrošača i reka vaših potencijala.
U sklopu ove promotivne aktivnosti nudimo vam širok spektar mogućnosti koje u veoma kratkom roku rezultiraju povećanjem prodaje vaših proizvoda. Od mix and match paketa, do kupovine dva proizvoda po ceni jednog ili prodaja proizvoda po sniženoj ceni uz kupovinu nekog drugog proizvoda vašeg brenda i još mnogo mogućnosti koje u najkraćem vremenskom periodu donose očekivane rezultate.
Uz pomoć loyalty programa na našem kiosku ostvarujete mogućnost za promociju vaših brendova i proizvoda na našem kiosku. Za učesnike loyalty programa omogućavamo poseban tretman proizvoda i usluga, uz adekvatnu marketinšku kampanju, što sigurno doprinosi povećanju prodaje proizvoda.
Zahvaljujući postojanju wi-fi mreže na našim kioscima, lako možete napraviti neku vrstu analize vezanu za broj kupaca, njihovo zadržavanje na kiosku, njihovo interesovanje itd. Sve to može predstavljati odličnu bazu za vašu marketinšku kampanju. Osim ove pogodnosti, ova usluga pruža i mogućnost da se prilikom korišćenja interneta sa našeg kioska na telefonu kupca pojavi vaša kampanja ili reklama proizvoda ili brenda.
Digitalni ekrani privlače veću pažnju u outdoor oglašavanju od standardnih stacionarnih displeja kao što su city light displeji. Na ovaj način možete emitovati svoje video poruke, spot ili više različitih plakata ili akcija koje nudite potrošačima. Još jedna od prednosti ovakvog vida oglašavanja je što možete odrediti vreme u koje će se emitovati vaš spot ili reklama na displeju, te postoji mogućnost da se reklama emituje neograničeno, 24 sata ili samo u određenom vremenskom periodu u zavisnosti od vaše ciljne grupe. Pokretna slika je svakako jedan od najatraktivnijih načina da privučete pažnju ciljne grupe.