Briga o zajednici

Organizaciona kultura naše kompanije zasniva se na očuvanju vrednosti kao što su posvećenost radu, poštovanje poslovnih partnera i kolega, ali pre svega na negovanju i isticanju ljudskih vrednosti, među kojima je i društvena odgovornost. U svom svakodnevnom poslovanju nastojimo da negujemo poslovnu politiku koja se bazira na poštovanju moralnih vrednosti, konstantnom usavršavanju okruženja za naše zaposlene, ali i na ljudskoj solidarnosti kada je to u određenim okolnostima potrebno.

Članstvo u društvu za podizanje Hrama Svetog Save na Vračaru

Naša kompanija je postala član Društva za podizanje Hrama Svetog Save na Vračaru i tako se pridružila sprovođenju plemenite ideje o izgradnji Hrama koji je istorijska, kulturna i nacionalna vrednost Srbije. Društvo je prošle godine obeležilo 120 godina od osnivanja i sve to vreme je posvećeno ideji izgradnje velike srpske svetinje i obeležja Beograda. Kao član Društva, naša kompanija će učestvovati u realizaciji njihovog godišnjeg plana i programa i u toku kalendarske godine doniraće sredstva u vrednosti od 2.000.000,00 dinara.

Podrška fondaciji za pomoć mladim talentima grada Beograda

Osim brige o svojim zaposlenima i okruženju u kom posluje, kompanija Moj kiosk se trudi da na društveno odgovoran način brine i o onima kojima je pomoć neophodna.

Budući da su u našoj kompaniji visoko cenjene ljudske i profesionalne vrednosti, obrazovanje, trud i rad pojedinaca, mi smo sa velikim zadovoljstvom finansijski pomogli Fondaciju za mlade talente grada Beograda. Kako smatramo da je veoma bitno podržati znanje i talenat učenika, studenata i mladih ljudi koji se ističu u naučnom, umetničkom i stvaralačkom radu, a slabijeg su materijalnog stanja, rado smo se odazvali pozivu, te ćemo i ubuduće nastaviti da pomažemo, kako finansijski, tako i savetimaoslanjajući se na savetodavno telo naše organizacije.

Pomoć deci iz Zvečanske

Kompanija Moj kiosk je u toku prethodne dve godine, pored već navedenih pomoći, uputila u par navrata i novčanu pomoćnajmlađim članovima društva koji su iz mnogih, njima nepoznatih, razloga u nemogućnosti da ostanu u svojoj prirodnoj porodici. Dakle, pomoć je upućena Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine – deci iz Zvečanske.

Moj kiosk će i ubuduće nastaviti da pomaže onima kojima je to najpotrebnije u skladu sa svojimmoralnim načelima i organizacionom kulturom za koju se zalaže i koja je na visokom nivou.

Pomoć deci iz prihvatilišta u Beogradu

Modna agencija „Fabrika“ je u prethodne dve godine organizovala modne revije, a sav prihod od dobrotvornih priloga je otišao deci iz prihvatilišta u Beogradu. Tri revije ove modne agencije smo i mi podržali i na ovaj način se uključili u pomoć i nadamo se rešili makar mali deo njihovih problema.

Pomoć nastradalima od poplava

Poslovni sistem Moj kiosk group, u okviru kojeg posluje Moj kiosk, od prvog dana katastrofalnih poplava koje su zadesila našu zemlju u maju 2014. godine, aktivno je učestvovao u pružanju pomoći nastradalima od poplava.

U tih par dana krajem maja 2014, kompanija je izdvojila tri miliona dinara za pomoć ugroženima. Kao kompanija koja se brine o svojim radnicima, važno nam je bilo i da su naši zaposleni iz ugroženih područja zbrinuti i u skladu sa tim upućivali smo im pomoć da bismo im koliko-toliko olakšali posledice ove tragedije izazvane ćudima prirode.

Naši zaposleni su u humanitarnoj akciji, koju smo organizovali u okviru kompanije, učestvovali i svojim ličnim sredstvima, pomažući na taj način i svojim kolegama iz ugroženih područja, ali i njihovim komšijama. Pomoć je obuhvatala novčana sredstva, nabavku osnovnih životnih namirnica, sredstva za higijenu i ostalih namenskih proizvoda.

U ovoj teškoj situaciji mnoge naše kolege krasila je humanost i plemenitost u pružanju pomoći onima kojima je to najpotrebnije. Neki od njih su učestvovali u akcijama Crvenog krsta i danonoćno i po dvadeset sati dnevno bili na raspolaganju, drugi su i posle radnog vremena vozilima Centrosinergije prevozili humanitarnu pomoć, opremu i ljude po čitavoj Srbiji.

Osim što se kao kompanija trudimo da pomažemo onima kojima je to potrebno, mnogo je primera današi zaposleni to čine i samoinicijativno. Naša poslovna politika i u budućnosti kretaće se u tom smeru.

Aktivno smo uključeni u borbu protiv sive ekonomije

Svesni činjenice da zbog sive ekonomije naša država, a samim tim i njeni građani, gube ogromne svote novca na godišnjem nivou i da je ova pojava veoma zastupljena u našem društvu, ujedno i veliki ekonomski problem, rado smo se uključili u borbu protiv nje, zajedno sa ostalim kompanijama i organizacijama. Aktivno smouključeni u ovu borbu i naš tim je deo FCA grupe koja, na inicijativu Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED), kao deo stručnog tima u Koordinacionom telu Vlade Republike Srbije, radi na izradi nacionalne strategije za borbu protiv sive ekonomije. Osim toga, deo smo tima koji je sastavio Nacionalni program za borbu protiv sive ekonomije, a koji je usvojila Vlada Republike Srbije. Olivera Papić, direktorka korporativnih poslova i marketinga Moj kiosk grupe, vodila je radnu grupu za jačanje svesti građana.

Ovoj borbi smo se priključili jer verujemo da je izuzetno važna saradnja zdravog tkiva privrede sa državnim institucijama i samo na taj način moguće je doći do rezultata na ovom polju. Veoma smo posvećeni zajedničkom cilju, a to je zdrava konkurencija, ekonomija i okruženje za sve naše sugrađane.