Uličnim kioscima na kojima se prodaju novine u Italiji i Grčkoj nije ograničen rad, kao ostalim trgovinama, a razlog je jednostavan - NALAZE SE NA OTVORENOM I BEZBEDNIJI SU ZA KUPOVINU! Prema dosadašnjim podacima čak i u Italiji i Španiji, koje su najugroženije virusom COVID 19, gotovo da nije zabeležen slučaj da se neki radnik ili radnica u kiosku zarazila koronom.
Retki izlasci iz domova su ovih dana najčešće usmereni na odlazak u nabavku osnovnih potrepština, ali pitanje koje građani najčešće postavljaju jeste kako da se bezbedno kupuje, a da se smanji rizik od prenošenja zaraze? U brojnim evropskim zemljama zabranjen je rad buticima, restoranima i kafićima, ali i dalje nesmetano rade supermarketi, apoteke i – kiosci. Uličnim kioscima na kojima se prodaju novine u Italiji i Grčkoj nije ograničen rad, kao ostalim trgovinama, jer su na otvorenom i bezbedniji su za kupovinu.
Građani Srbije mogu sasvim normalno, kao i pre epidemije koronavirusa, da kupuju na kioscima i u prodavnicima, naravno, uz pridržavanja mera opreza. Vlada Srbije i krizni štabovi sastavljeni od najeminentnijih stručnjaka, propisali su da je sasvim dovoljno i bezbedno u redovima, na otvorenom, držati odstojanje od 1,5 do dva metra, uz preporuku da se u nabavku krene sa zaštitnom opremom - maskom i rukavicama.
Francuski premijer Eduard Filip je, najavljujući zatvaranje restorana, barova, diskoteka, bioskopa i određenih prodavnica, dodao da će ostati otvorene prodavnice sa prehrambenom robom, benzinske stanice, banke, apoteke i - kiosci za novine! Ni kod nas situacija nije drugačija, pa tako, na primer, "Nedeljnik" prenosi izjavu dr Svetlane Mladenović Janković, koja je rukovodilac Centra za promociju zdravlja u Gradskom zavodu za javno zdravlje u Beogradu, koja je rekla da je dobro iskoristiti, ukoliko postoji mogućnost da se nabavka obavi na otvorenom, bez ulaska u objekte, poput kupovine na kiosku ili takozvanim šalterima.
U danima ograničenog kretanja obilazili smo maloprodajne objekte i razgovarali sa kupcima o tome kako i gde kupuju. Kupci su uglavnom veće nabavke prehrambenih proizvoda već obavili i pridržavaju se datih uputstava o zaštiti pri kupovini. Većina kupaca sa kojima smo pričali radije se opredeljuje da svakodnevnu neophodnu kupovinu raznih potrepština kao što su novine, časopisi, knjige i cigarete radije obavlja u kioscima zbog toga što se kupovina obavlja na otvorenom, kao i zbog ograničenog kontakta sa prodavcem i drugim kupcima, tako se osećaju bezbednije, a u skladu sa preporukama epidemiologa.
18.06.2014.
Prestižna nagrada Biznis partner 2014, uručena je u hotelu Metropol Palace za novi brend "Moj kiosk" u prisustvu ostalih laureata, brojnih poslovnih partnera, uglednih privrednika, predstavnika vlade, članova diplomatskog kora i predstavnika medija, navedeno je u saopštenju
Pročitaj više17.06.2014.
Beograd -- Večeras su uručene regionalne nagrade Biznis partner 2014, koje tradicionalno dodeljuje Mass Media Internešnel.
Pročitaj više17.06.2014.
Regionalne nagrade "Biznis partner 2014", koje tradicionalno dodeljuje Maš Media Internešnel, dobile su kompanije "Heineken" iz Holandije, "Plantaže 13. jul" iz Crne Gore, "Adriatic International" Internešnel iz Hrvatske, "Orao" iz Repubilke Srpske, "Dasota COM" iz Rumunije i "Iron Trust" sa Kipra.
Pročitaj više17.06.2014.
Maloprodajni lanac "Moj kiosk" dobitnik je ovogodišnje nagrade Biznis partner za izuzetne poslovne rezultate, saopštila je kompanija Centro Štampa Holding u čijem se sastavu nalazi ovaj maloprodajni lanac.
Pročitaj više17.06.2014.
Regionalne nagrade Biznis partner 2014, koje tradicionalno dodeljuje Maš Media Internešnel, dobile su kompanije Hajneken iz Holandije, Plantaže 13. jul iz Crne Gore, Adriatik Internešnel iz Hrvatske, Orao iz Repubilke Srpske, Dasotacom iz Rumunije i Ajron Trast sa Kipra.
Pročitaj više22.05.2014.
Tema priloga je humanitarna akcija televizije Pink "Moje srce kuca za Srbiju" u kojoj brojne javne ličnosti pomažu da se sakupi novac za ugrožene poplavama u Srbiji.
Pročitaj više